KS: Biofobi

 

Det gode kom uden jeg ventede det

og jeg faldt

til patten

jeg vidste der var godt nok indeni mig

men nu gjaldt

debatten:

 

Abort og se bort

fra at livet er kort

knap er du født

for du går i sort

 

Fåk ju i Tokio

jeg stemmer fra min Nokia

det gør jeg nok, ja,

et high techno-pjok, jo

 

Biofobi

er en industri

Og tænk hvis du var lidt venlig

så bruger de hele rutinen som sædvanlig

 

For du ved der er sultne kannibaler

i en verden af den enes brød

og sålænge vi sejler på de kanaler

vil vi æde den andens død!

 

Cirkulær logik

er som livet selv-opholdende

sagens tragik

at det er så overdøvende

når det bliver for stærkt

støttet af en egoist

som har valgt at sætte sig selv foran

og værket til sidst

Ingen kommentarer to “KS: Biofobi”

  1. Mig Says:

    Hvordan ville det mon lyde? hvis man kunne høre, alle disse bølger.. der fare rundt omkring os, uden at kunne ses !!

  2. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Vi ville nok få et chok!

Skriv et svar

