KS: Lysvægt

 

 

 Du er ikke en vægt.

Du er stadig et lys,

som du altid har været

du er stadig dig selv,

kan du undgå gys?

 

Og det er altså det,

der gør forskellen?

 

Du er den, du er

der hvor du er

Ellers ville du ikke være,

og det ville være

værre.

 

Du er håbet om fællesskab

du trækker sommerfugle ned i maven

du er drømmen om Kærlighed

du er alle de bedste sange i haven!

 

Du er den jeg kan møde

vi kan åbne en helt ny verden sammen

Vi kan prøve at være søde

Det er nok løgn men vi kan bryde rammen

vi kan flyve sammen…

 

Du er nok den jeg kan li’

du er lige her i min energi.

og hvis jeg drømmer er du min fantasi

og hvis jeg vågner er du stadig

her indeni,

 

For du skal vide at jeg godt kan elske dig

uden at du mærker det, uden du ved jeg

 

Drømmer en drøm

spiller et spil

Kom nu det er lige

det vi alle sammen gerne vil

Men la være

at sige til

der er ingen der gider lege

ligetil.

 

O-o-oh,

Du er håbet om fællesskab

du trækker sommerfugle ned i maven

du er drømmen om Kærlighed

du er alle de bedste sange i haven!

 

Ingen kommentarer to “KS: Lysvægt”

  1. Jytte Says:

    Hvor er det smukt, tak for man må læse det

    Vh. Jytte

  2. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Selv tak 🙂
    Vh Knud

  3. Gedehramz Says:

    det er john mogensen ikke?

    “Drømmer en drøm

    spiller et spil”

    det er ihvertfald – noget firser dansk pop…..ikke rugbrød kreutzfedt…..jeg gir mig…

    GH 🙂

  4. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Jeg tror det er svensk, fra 1988? 😉

Skriv et svar

