KS: Julemanden Rudolf

Som jeg sp det billede, Frejdig bragte i sit indlæg:
Frejdig/ Kunst i det høje.

Ingen kommentarer to “KS: Julemanden Rudolf”

  1. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Salvador Dali som colafarvet børnelokker 😉

  2. Danerland Says:

    Du har sat kvasten, lige der hvor min peberkværn er. ! ! ! !

    Din …. din …. din ….. TJALDI.

  3. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Ha-ha-ha!

    Du har hælt peber i min sjus! 😆

    Din – øh – slemme mand!

  4. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    jamen… det er jo endnu en nisse, der står skråk lænet mod højre, med øjnene lige til venstre under din kværn, og et vredt, rødt, samenvokset øjenbryn…

  5. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    skråk=skråt!

  6. Danerland Says:

    skråt op med daj, din fårking digital grafitti nazi *gg*

  7. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Hey! Nu har jeg lige lavet en nisse til til til dig og evt. andre!
    Og den står op! Skråt op, men den står op *G*

  8. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Øh, for resten, kan i alle sammen se katten? Eller er det en ugle?
    Den er ansigtet på den øverste mock up, og den er på tvæsr af maven på den nederste…

  9. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Og i DENS mave er endnu et ansigt.
    Eller ti!
    TI!

    Hunden ved stranden
    ”Så ti dog hund, med den evige gøen!”
    (Hunden): ”Ak ser du ej skibet derude i søen?
    Min herre, kaptajnen har glemt mig i land,
    nu må jeg vel løbe og klage ved strand”.
    – Så løb den og jamred i nætter og dage,
    den ville ej æde og drikke tage.

    Til fremmede lande gik skibets vej;
    den fattige hund man ænsede ej.
    Den døde af kummer og fik sin grav
    i tangen tæt ved det våde hav.
    Mig synes den havde så vel fortjent
    for sin troskab et hædrende gravmonument.”
    http://www.danskkultur.dk/txt/skikke.htm

  10. Tuna Says:

    😆 Jeg kan se alt i det billede, selv peberkværn og saltbøssen …..uhhh og en donut ka een da oz se 😉

  11. Tuna Says:

    Hva er det for nogle BH’er jeg kan se? Er det min str? 😉 Så hit med dem!!!

  12. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Jeg kan C skåle!
    SKÅL!

  13. Tuna Says:

    Jeg kan ik c skåle…..men skål anyway 😆
    Jeg kan se B-skåle , ja ja i min str 90, så bare hit med dem Knud 😉

  14. Bo Says:

    Hvad fanden laver den smøg med filter der i venstre vinge som er højre vinge, hvis det er en vinge ❓ Der er Ugler i Mosen, men jeg ser trods alr ingen kartofler.

    Cheers B:o) Lettere beruset 😀

  15. Tuna Says:

    Lige under smøgen er der monokler BO 😆

    Alle gode gaver de kommer ovenned
    så pris dog gud
    ja tak dog gud
    for al hans herlighed.

    (fra salmen: Vi pløjed og vi såed)

  16. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    C: SKÅL ❗
    D: Jeg takker og priser, meen lidt corpus delici ville nu ikke være i vejen 😉

  17. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Hvad er der for resten galt med en lavstammet kineser med en fåkking marlboro i højre tentakel?

  18. Frejdig Says:

    Hvor er jeg rigtig glad for dette indlæg. Som alien der også tror på julemanden, kan det ikke blive meget bedre! 🙂

  19. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Stjernebarn!

  20. Frejdig Says:

    #19
    Ja og et stolt et af slagsen. Vi er jo alle stjernebørn, nogle er så lidt mere barn end andre. Ingen skal stjæle fra børnenes fantasi, som den gode Sebastian, også navngivet KNUD, så viseligt har sagt. De kan noget særligt de KNUDDERE! 😀

  21. Tuna Says:

    Frejdig, men det er så en Knuiii Christensen ham Sebastian synonym, men englebørn er vi alle 😀

  22. Frejdig Says:

    21
    Selvom han hedder Christensen, kan han jo godt være KNUDRET på den gode måde, Tuna. Stjernebørn eller englebørn er jo en trossag. 🙂

  23. Tuna Says:

    Frejdig og Knud jeg er helt vild med jeres indlæg om de billeder, og jeg undskylder mange gange Frejdig, at jeg ikke har kommset på dine billeder, måske fordi Knud fik lidt mere sjov ud af de billeder, sorry Frejdig kan du tilgive mig?
    Jeg har på det nærmeste ligget flad af grin over de komms på begge indlæg 😆

  24. Frejdig Says:

    #23
    Selvfølgelig kan jeg da tilgive dig. 🙂
    Der er jo bare ikke så meget at tilgive. Knud ER jo sjov. 😀

  25. Bjorgit Says:

    Julemanden = Universets konge- tænkte det nok hi hi 🙂

  26. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    C Bastian og gø!

  27. Tuna Says:

    Knud 😆
    Nu holder du, ellers bliver jeg bare ved med at grine!

  28. Danerland Says:

    # 19

    Starfuckers

    Nu har jeg drukket for meget kaffe igen, der er fire nøgne piger oppe i højre side.

  29. Frejdig Says:

    #28
    Den har ikke været ren den kaffe. Der er kun tre nøgne piger oppe i højre side. Har jo lige hentet den fjerde i rumskibet. Det dagligdags af slagsen! 😀

  30. Danerland Says:

    29 Meget Frejdig fittetyv.

    Så er det jo dig, der er Starfucker.

    Jeg ville have sat en melodi på, Nina og Frederik med Lad os flyve til en stjerne, men den var udsolgt på Tuben, den er nok flået ned af hylderne *gg*

    Jeg vil da håbe, at der er vægtløshed deroppe ? så får du aldrig ramt rigtigt alligevel *gg*

    FOR HØJT – FOR LAVT – FOR SENR hæ -hæ

  31. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    # 28 De ER da også overalt! It’s raining women, halleluja!

    # 29 Og hvad har du selv puttet i kaffen? 😉

    # 30 Der er mange andre, der kunne glæde sig over vægtløshed 😉

Skriv et svar

