KS: Du får, hvad du gir, her er beviset!

PÅ denne blog og ebblog har der været mange slagsmål.

Hvor godt folk er kommer godt folk til.

PERSONLIGT har jeg ikke været udsat for personangreb, og jeg er overbevist om, at det skykdes det faktum, at jeg ikke går efter manden, men efter boldenl.

Tjek min gamle blog, eller tjek næværende.

Én gang har moderatorerne slettet en kommentar.

Kravl op af sandkassen og indse, at der er en verden undenfor en verden udenfor en uendelighed af verdener af bevidsthed om verden, som er fuld af bevidsheder om vorden og verden…

Bolden kan spilles, manden kan kun sættes fri!

Ingen kommentarer to “KS: Du får, hvad du gir, her er beviset!”

  1. Bo Says:

    Straffe.

  2. Bo Says:

    Øhm Spark. :mrgreen:

  3. Bjorgit Says:

    Meget kan siges og skrives, men til hvad nytte???? Bedst at være stille. 🙂

  4. Danerland Says:

    Fodbold er ikke for de stumme, skrev Søren Lerby en gang.

    Så du er nok bloggens Ivan Nielsen, så passer jeg målet, som Schmeichel.

    Jeg har trods alt min egen hadeside, det er da noget af en ære, selvom det er en Tumpekongres for bloggens bundskrab.

  5. Piraten Says:

    #4, se det som den store ære det er at have sin egen hadeside 😀

    Vær direkte stolt over det, når du er hadet, har du formået at flytte folks opfattelse, hvilket i øvrigt er et tegn på REEL magt 😉

    Hvis du udstråler stolthed i stedet for at lade dig ramme psykisk og signalere ramtheden ved at brokke dig over det, så kan det endda være at hadesiden forsvinder, for så er dens mission jo forfejlet totalt 😉

  6. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Spil reelt, så bliver du aldrig tacklet.

  7. jaspar Says:

    #7
    Knud er der meget pludde på banen, så kan det godt være, at du bare for en lille tackling for sjov, selv en reel mand ser sjov ud med pludde i hovedet *g*. Men ellers har du jo ganske ret og jeg ville da gerne selv kunne leve op til det, men det smutter ab und zu, men som regel aldrig i en ond mening.
    Jaspar

  8. Bjorgit Says:

    OG- der er sager, der kan ses og fattes, men som KUN kan snakkes om BAG LUKKEDE DØRE- Hvorfor så det????
    fordi de enten er uforståelige eller så energi-ladede- at det får den stik modsatte virkning, at FORSØGE, at fortælle-
    ” Bare jeg ved” så kan det være uendeligt lige meget, at skulle overbevise “de andre”- JEG har svært ved at lære netop det- da jeg så HELVEDES gerne vil dele med andre 🙂

  9. Tagkatten Says:

    “Spil reelt, så bliver du aldrig tacklet.”

    Det er som regel kun dem, der spiller reelt, der bliver tacklet
    – for de er de “farligste” for de ureelle
    – for “tacklerne”.

  10. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    # 8 Det er jo næsten aldrig i ond mening, men misforstås sådan!
    Vi har alle en baggrund som små børn, der blev gennemskuet af vore forældre eller adoptivforældre el. lign.
    Så det ligger dybt i os at tro, at andre kan se igennem os og derpå sigte og ramme præcist.
    Men vi er alle skeløjede idioter, der skyder med spredehagl fra en flækket bøsse 😀

    # 9 Kender det godt. Men det er jo ikke det samme som at kalde folk for idioter – sådan enkeltvis og personligt.
    Jeg kalder ofte folk for idioter, men altid i flok og oftest med mig selv som medlem.
    Jeg kalder aldrig en bestemt person for noget som helst, fordi det simpelthen slet ikke fungerer.

    Og det er ikke fordi der er en dommer, der puster i en fløjte.
    Det er mere noget, der ligner hjulspin i fedtet jord.
    Eller det minder om at tage fat i hængslet, når man vil åbne døren.
    Eller det er som at stoppe en bulden finger i nøglehullet.
    Eller som i et skakspil at fistre rundt med en ubeskyttet dronning og skakke ved enhver lejighed.

    Det kan være, det fungerer i politik, men så er der sgu nogle vælgere, der har chili i røven og lort i hovedet!
    😉

  11. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    ” 10 ja, i fodbold. Men ikke på bloggen 🙂

  12. Peter Says:

    #10: Kynisk… 🙂

    P.

  13. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Jeg har netop fået at vide, at der er slettet en kommentar til på min blog, så nu er jeg ope på to sletteede kommentarer.

    Jeg går ud fra, at det er en kommentar til dette indlæg, for kommentaren lød bl.a.:
    “… fjolsets egomani er grænseløs.”

    Jeg må citere mig selv 🙂

    “… må jeg da indrømme, at der her klart er tale om en så overlegen sproglig begavelse, og med en så alt tilbagevisende bevisbyrde på realplanet, at jeg ligefrem kan mærke håret rejse sig på mit hoved i dét undertryk, der skabes idet noget passerer lige over mig i meget stor fart!

    Eller som de siger på fyn:
    Duk dæj, der kommer en jetjawer!”

  14. Lizzy Says:

    Fyn er fee..det ve jæ da nåe om 😀

  15. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Så ve du os om de æ sajt, at de flywer lawt på Fyi?

  16. Lizzy Says:

    Deet ve jætte nout om…jæ bor sikkert for tæt på broi… 😀

  17. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    *GGG* ´Dæj var go!
    Jæ ka lissom hør toifalli!

Skriv et svar

