KS: GENNEM ALTING!

Årsagen til alting
ligger bag alting,

og kan ikke erkendes
I alting
Kun gennem alting

I summen af alting

For alting
summer

Kan du høre det?
Det sømmer sig
at kunne høre det

Og jeg tror bestemt
jeg sommetider kan se det

Idet noget af alting
spejles i alting

I et evigt øjeblik,
som for altid
forandrer alting.

Men vil du vide alting
må du igennem alting.

Du kan ikke nøjes
med at være I alting.

Du må igennem,
hvis du vil vide alting.

Der er ingen
der siger du skal
vide alting
endnu…

Ingen kommentarer to “KS: GENNEM ALTING!”

  1. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    http://www.althingi.is/vefur/danskainst.html

  2. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    “You think I know fåk nothing,
    but I know fåk all!”

    Fra Fawlty Towers

  3. Rachel Says:

    Nice billede og digt.

    Vi skal ikke vide alt, men nysgerrig er livsmotivation.

  4. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Blues, jazz-blues måske
    ikke noget særligt
    bare et øje
    blik trukket ud på ord
    strakt som en snor
    gennem min hjernes sirup
    og håbet om min mor
    måske hun bare tror…
    men jeg er lige her.

    Råbet på min mor,
    som bare tror,
    at jeg er lige her.
    Ren bues
    sikken sang
    og halleloose yeah! – jeg går over in englishghicksctphphrooust!

  5. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    http://knudsand.nationenblog.dk/2008/10/08/hvem-kom-who-came-comronksong/

Skriv et svar

