KS: Et stykke af min verden

 

Der er et stykke af min verden

som ikke er i verden

endsige i vorden.

 

Der er et stykke af mig

som ikke er virkeligt

da det ikke direkte kan påvises.

 

Det kan kun konstateres

at det muligvis findes

gennem tegn på dets væren.

 

Man kan have den tanke

at det findes

når man hører mig tale.

 

Men det jeg siger

er kun udtryk for tanker,

er kun dette:

 

Der er et stykke af min verden

som ikke er i verden

endsige i vorden.

 

Ingen kommentarer to “KS: Et stykke af min verden”

  1. COMANCHE Says:

    Naturligvis !!

    >;]

  2. ankjer Says:

    Hørt!!!—?????

    Jeg må nok prøve igen i morgen, så måske……..;)

  3. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    # 1 Overnaturligvis 😉

    # 2 Ja, hvorfor ikke 😀

Skriv et svar

