KS: Kære Syssaddict og Blogteam, hvad sker der?

Ingen kommentarer to “KS: Kære Syssaddict og Blogteam, hvad sker der?”

  1. Hovsa Says:

    Knud du skal slette filer og cookies så virker det igen ..!!

  2. Danerland Says:

    Gå ind på rediger, derefter tryk på statistikker.

    Så går du op i funktioner og trykker nederst på ineternetindstillinger, i den rude der kommer frem.

    Derefter ned i blog nummer to og trykker på slet filer og endelig OK.

    Hvis det fortsætter gentager du processen og sletter cookies gså, det sker der ikke så meget ved, de genindstallerer sig selv igen, når du bruger programmerne.

  3. Gedehramz Says:

    jeg kan ikke finde rediger, hvor starter jeg henne for at gøre det?

    GH 🙂

    ps du må meget gerne svare inde på min blogg……….

  4. tunen Says:

    😆 Nå Gede, du skal bare opdatere når du er logget ind, så står der edit. 😉

    Knud, det er sq bøvlet det her, snart værre end at ryge, men jeg ælsker din sidste bemærkning på mit Kim Larsen indlæg, om at vi ikke ved hvad vi laver 95 % af tiden :mrgreen:

  5. tunen Says:

    At det er unødvendigt, Knud….det var det jeg mente, og jeg griner endnu over det 😆

    60 % af verdens befolkning er på nettet pr døgn…uhygligt? Ja fandme ja! 😉

  6. tunen Says:

    Forøvrigt så tror jeg, at vi fremover må hjælpe os selv, jeg skrev en mail til Nationen-blog, og jeg fik et meget underligt svar, som intet havde med mit spørgsmål at gøre, jeg afventer nu et nyt svar.
    Som det ser ud på bloggen, får man ej heller svar, jooooooo men kun fra medbloggere 😉
    Jeg kunne da henvise til Urbans blog, som har en rimelig god hjælpefunktion i hvordan man gør, men Urban er så bare ikke så avanceret som Nationen, og det burde Nationen ikke leve så fedt på. Uban vedkender sig, hvor mange som blogger der, modsat her.
    Piraten har ret, dette er slottet. De skal bare ikke udnytte det….vel? 😉

  7. Gedehramz Says:

    ok, jeg fandt rediger, men inde under statistikker er der ingen rubrikker, så der kan jeg ikke vælge internetindstillinger, hvad gør man så?!

    GH 🙂

  8. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Af hjertet tak 🙂
    Det virkede sgu!
    Jeg har ikke set statistikker i måneder, nu kan jeg rigtig pille i mavesåret – gennem navlen!

    Men jeg gjorde nu ikke præcis, som du sagde, Danerland!
    Jeg var ikke til sinds at slette gemte adgangskoder, så jeg klikkede i stedet på
    Slet browserdata og dernæst på midlertidige internetfiler og slettede dem.
    Og for en sikkerheds skyld slettede jeg også lige småkageerne, cookies.

    Jeg kan nu ikke se, at det betyder noget at gå ind på rediger og derefter trykke på statistikker.
    Man skal vel bare have “tændt” Internet Explorer, det virker i hvert fald.
    Uanset, hvilken side man er på!

    Men som sagt, tak for hjælpen, Hovsa og Danerland, I fortalte mig, hvad problemet var!

  9. Gedehramz Says:

    tak drenge og piger, i bliver aldrig pædagoger, og tak i gud for det, men nu virker lortet!

    GH 🙂

  10. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Pædagoger og IT?
    Den må du sgu længere ud på landet med!
    Det er som præster og pædofili!
    De GÅR bare ikke sammen!

  11. Tagkatten Says:

    #10 For helsikke mand – som du dog kan sige det.

    Næh – hardware og software er hamrende ligeglade med pædagogik – der er ellers mange, der har forsøg at be’ pænt!

  12. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Jeg har lige fået hjælp til at oprette en hjemmeside. Hun lavede sjove lyde, når hun skældte systemet ud for at være dumt.

    Og så havde hun en mursten af en bog, som hun slog op i – plus fire små hæfter og en uddannelse fra Niels Brok.

    Det siges, at de professionelle nørder sætter en professionel ære i at gæøre det så vanskeligt forståeligt, at de kan bevare deres position som ypperstepræster i en slags hemmeligt frimurerskab af indforståede.

    Lidt ligesom man engang henrettede folk, der forsøgte at smugle silkeorm og opskriften på porcelæn til Europa 😀

  13. Gedehramz Says:

    jeps og ve den der bryder frimurerhemmelighederne!

    GH 🙂

Skriv et svar

