Hans Fosters Muse, 1*

Mer’ end din latter baby,
mer’ end du fatter, maybe
er jeg helt på din side nu

Mer’ end jeg gider, baby
er jeg fortabt i det, vi
kalder tidens ædetrug

(Gør vi det? kalder vi det tidens Ædetrug?)

Nu vil jeg vælge at sælge mig selv til den højest bydende
der er alligevel ikke nogen der lægger mærke til nogle af lydende!

Nu er du færdig, baby.
og kun besværlig baby,
men jeg er skide ligeglad!

For skønt det svider, honey
er du stadig funny
med alt dit livsmod og had!

Men jeg har tider, skatter
og dine bare patter
gør mig ikke glad!

Der skal meget, meget mere til end Berlingske tidende
før jeg går imod min hjerteinfarkt uafvidende

Nu er det nok, baby,
vi er et pjok, baby
og jeg skal have noget åndelig mad!

Ingen kommentarer to “Hans Fosters Muse, 1*”

  1. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Hvis dét ikke er plat, så tjener jeg nok ikke kassen!

  2. Piraten Says:

    Jeg savner mere kunstnerisk musikalsk udfoldelse her, det lyder som en meget følsom sang 😉

  3. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Jeg savner det samme, men på den anden side, der er så mange sange…
    Her er blot en strandet tekst til en sang, hvis fuldkommelse sker, når den synker tilbunds i en yderst indenlandsk mose!
    Vi kan jo kalde den Tollund-sangen!

Skriv et svar

