Til Systemaddict: Hvorfor kan jeg kun indsætte billeder en sjælden gang imellem?

Ingen kommentarer to “Til Systemaddict: Hvorfor kan jeg kun indsætte billeder en sjælden gang imellem?”

  1. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Det var ligegodt satans, nu har den sgu også smidt teksten væk!!!
    Jeg skrev noget i denne her stil:

    Jeg gør, som jeg har gjort, når det en sjælden gang er lykkedes.

    Jeg klikker på “indsæt i indlæg” og får en hvid firkant med en sort ramme og et kryds i højre, øverste hjørne.

    Jeg venter. Når det er lykkedes, er der gået få sekunder. Jeg venter måske et minut, går ud og laver the. Intet sker.

    Så klikker jeg på krydset eller ved siden af den hvide ramme – som stå på en grå baggrund – og jeg er tilbage, hvor jeg startede: uden billede i indlægget.

    Mon der er en rationel forklaring?

  2. Lizzy Says:

    Hej Knud…præcis det samme sker for mig! Jeg HAR opgivet :-/

  3. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Jeg kan for øvrigt heller ikke få erstattet min grå smiley med et billede.

    Kender nogen en brugsanvisning, der er lidt mere udførlig end den mangelfulde, der er til rådighed?
    Brugsanvisninger skal kreeres i selskab med folk, der ALDRIG omgås eksperter. ALDRIG! Altså folk, de ikke omgås. Folk, som kreatørerne IKKE KENDER! Gerne fulde folk med en IQ på omkring 35!!!

  4. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Is there anybody out there? 😀

  5. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Nu lykkedes det mig så at fatte, at der er to (2) slags avatarer!

    Smilet på min “bruger avatar” skyldes, at jeg tænkte på følgende bemærkning, som jeg hørte for nylig:
    “Slappe af!?! Hvis jeg slapper mere af, så skider jeg sgu i bukserne!!”

    Jeg ligesom vidste, at det ville virke…

  6. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Om ordet avatar: se f.x.:
    http://da.wikipedia.org/wiki/Avatar

  7. MB Says:

    Bloggen svinger åbenbart frem og tilbage – kunne snildt sætte mit første billede ind i en tekst, men to (?) dage efter fungerede sammefremgangsmåde ikke. Tre-fire dage efter kunne det igen lade sig gøre.

  8. Knud Sandbæk Nielsen Says:

    Det lyder da i det mindste lidt optimistisk, jeg prøver igen senere 🙂

Skriv et svar

